ابزار های برتر طراحی وب سایت
نوشته شده توسط : saeed

 

طراحان وب از چندین ابزار ، نرم افزار و برنامه برای ارتقا ، نگهداری و کار در وب سایت ها استفاده می کنند. با استفاده از ابزارهای نمونه سازی اولیه ، می توان به راحتی تمام بخش های سایت را طراحی کرد. این ابزارها به ما کمک می کنند قبل از راه اندازی سایت ، جلوه نهایی سایت را ببینیم. ابزارهای ویرایش و طراحی به طراحان وب این امکان را می دهد تا گرافیک را تغییر دهند و یا گرافیکی کاملاً جدید ایجاد کنند. کتابخانه هایی که برای حفظ کد و ذخیره آن ساخته شده اند ، به ایجاد چنین محیط هایی در وب سایت ها کمک می کنند ، که به صاحبان صفحه وب امکان می دهد آن را با دنیا به اشتراک بگذارند.
برای اینکه بتوانید در ابتدا نمایه کلی وب سایت را مشاهده کنید چندین ابزار و برنامه، در سراسر اینترنت وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند نحوه طراحی وب را درک کنید. با این وجود ، انتخاب گسترده برنامه ها و نرم افزارهای طراحی صفحه وب بسیار دشوار است. در اینجا ما برای خوانندگان یک لیست از تعدادی نرم افزار و برنامه از این دست است که سفرهای طراحی وب شما را به یاد ماندنی می کند را جمع آوری کرده ایم.

 


وردپرس:
آیا می خواهید بهترین ترکیب قدرت بر وب سایت خود را پیدا کنید ، اما در روند طراحی سایت خود انعطاف پذیری پیدا کنید؟ وردپرس را انتخاب کنید. وردپرس ترکیبی از انواع طرح های رایگان و همچنین حق بیمه را در اختیارتان قرار می دهد. وردپرس حدود 40٪ از کل وب سایت ها را از سراسر جهان اجرا می کند. وردپرس همچنین بسیاری از جوامع ، فروشگاه های خرده فروشی را اداره می کند. اگر به دنبال چیزی عالی و خارج از چارچوب هستید ، یک پلتفرم خود میزبان در وردپرس انتخاب کنید. برای این موضوع به شما پیشنهاد میکنم تا صفحه طراحی سایت کرمانشاه را مشاهده نمایید که از وردپرس استفاده کرده است.


بوت استرپ :
بوت استرپ یک گزینه رایگان برای طراحان وب برای استفاده است. محبوب ترین ابزار ساخت وب سایت که بر وب سایت های مبتنی بر تلفن همراه اولویت دارد. بوت استرپ نه تنها کد نویسی را ساده می کند بلکه کتابخانه وسیعی از HTML ، CSS و PHP را برای انتخاب کد از بین آنها فراهم می کند. جذابیت وب سایت شما را افزایش می دهد و شما را با قسمت های فنی تر ساخت وب سایت در ارتباط نگه می دارد. Bootstrap برنامه نویسی را آسان و ساده می کند.


ویکس:
ویکس یکی دیگر از این بسترها است و روند ایجاد وب سایت ها را در دسترس و بدون دردسر می کند. همچنین ارزان تر از وردپرس است. با این حال ، هیچ گزینه رایگان در اختیار کاربران قرار نمی دهد. تمام مضامین آن پولی است ، اما قیمت مناسبی دارند. از Wix ، درست مثل وردپرس ، می توان برای ایجاد انبوهی از سایت های مختلف استفاده کرد. این مورد شامل ایجاد وبلاگ و ایجاد انجمن ها و فروشگاه ها برای محصولات می شود. همچنین اجرای آن را ساده و آسان برای اجرا می کند. دقیقاً مانند وردپرس ، از Wix می توان برای ایجاد سایت های مختلف از جمله وبلاگ ها و فروشگاه ها استفاده کرد. Wix از طریق ویرایشگر کشیدن و رها کردن (درگ و دراپ) همانند صفحه ساز های وردپرس طراحی می شود.
سرویس های ارائه شده توسط Wix به طور کامل توسط وب سایت مدیریت می شوند و خدمات اشتراک با توجه به تنظیمات شخصی کاربر طراحی می شوند. Wix نه تنها سیستم امنیتی وب سایت شما بلکه پشتیبان گیری از اطلاعات ذخیره شده در سایت را نیز مدیریت می کند.
اگر به یک برنامه رایگان نیاز دارید ، WIX همان برنامه را ارائه می دهد اما با حمایت مالی تبلیغ می کند. برنامه های پرداختی از 13 دلار شروع می شود.


دریم ویور:
این نرم افزار به ویژه برای حفظ وب سایت ها و به روزرسانی آنها توسط ذهن خلاق Adobe ایجاد شده است. از جمله چند نرم افزاری است که به کاربر اجازه می دهد وب سایت خود را طراحی کند و همچنین به صورت دستی کد برای افزودن عمق بیشتر به سایت فراهم می کند. Dreamweaver اجرای قوانین را به صورت دستی فراهم می کند.

اگر این مقاله برایتان مفید بود می توانید به صفحه راه اندازی سایت در شیراز مراجعه نمایید.



آمایا:
آمایا یک طراح صفحه وب نسبتاً جدید است. این امکان را برای ویرایش مستقیم در صفحه وب شما فراهم می کند. همچنین آمایا یک ویرایشگر منبع باز است به این معنی که در نهایت رایگان است. آمایا در ابتدا به عنوان ویرایشگر ساختار ساخته شد ، بعداً به ویرایشگر مبتنی بر CSS و HTML تغییر یافت. با ظهور آمایا ، ویرایش راحت تر از همیشه شد.


منبع:
https://medad.io/rmQ/




:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: